Světová a česká literatura od starověku po 18. století
Světová a česká literatura 19. století
Světové a české drama 19. - 21. století
Světová literatura 20. - 21. století
Česká literatura 1. poloviny 20. století
Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století
| Název DUM (VM) | Forma DUMu (VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
|---|---|---|
| I. Interpretace textu a úkoly /starověk, antika | ||
| Literatura starověku a antiky - struktura maturitního okruhu a úkoly |
P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.01a |
| Literatura starověku a antiky - struktura maturitního okruhu a úkoly |
PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.01b |
| Epos o Gilgamešovi | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.02 |
| Homér - Odysseia | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.03 |
| Publius Ovidius Naso - Umění milovat | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.04 |
| Literatura starověku a antiky - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.05a |
| Literatura starověku a antiky - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.05b |
| Středověká literatura - struktura maturitního okruhu a úkoly |
P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.06a |
| Středověká literatura - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.06b |
| II. Interpretace textu a úkoly/středověk | ||
| Dalimilova kronika | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.07 |
| Jan Hus - Knížky o svatokupectví | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.08 |
| Kosmas - Kronika česká | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.09 |
| Mastičkář | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.10 |
| Středověká literatura - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.11a |
| III. Středověká literatura - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.11b |
| Literatura renesance, baroka a klasicismu - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.12a |
| Literatura renesance, baroka a klasicismu - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.12b |
| III. Interpretace textu a úkoly /renesance, baroko, klasicismus | ||
| Giovanni Boccaccio - Dekameron | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.13 |
| Francesco Petrarca - Sonety Lauře | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.14 |
| François Villon - Závěť | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.15 |
| William Shakespeare - Romeo a Julie | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.16 |
| William Shakespeare - Zkrocení zlé ženy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.17 |
| Daniel Defoe - Robinson Crusoe | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.18 |
| Moliére - Lakomec | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.19 |
| Literatura renesance, baroka a klasicismu - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.1.20a |
| Literatura renesance, baroka a klasicismu - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.1.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
| Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
|---|---|---|
| I. Interpretace textu a úkoly/ světová a česká literatura 19. století | ||
| Světová a česká literatura 19. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.2.01a |
| Světová a česká literatura 19. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.01b |
| Alexandr Sergejevič Puškin - Evžen Oněgin | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.02 |
| Viktor Hugo - Chrám Matky Boží v Paříži | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.03 |
| Honoré de Balzac - Otec Goriot | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.04 |
| Charles Dickens - Oliver Twist | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.05 |
| Gustav Flaubert - Paní Bovaryová | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.06 |
| Mark Twain - Dobrodružství Huckleberryho Finna | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.07 |
| Stendhal - Červený a černý | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.08 |
| E´mil Zola - Nana | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.09 |
| Karel Havlíček Borovský - Král Lávra | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.10 |
| Karel Jaromír Erben - Kytice | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.11 |
| Karel Hynek Mácha - Máj | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.12 |
| Jan Neruda - Balady a romance | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.13 |
| Jakub Arbes - Svatý Xaverius | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.14 |
| Svatopluk Čech - Nový epochální výlet pana Broučka, tentokráte do XV. Století | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.15 |
| Alois Jirásek - Staré pověsti české | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.16 |
| Vilém Mrštík - Pohádka máje | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.17 |
| Jan Neruda - Povídky malostranské | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.18 |
| Božena Němcová - Babička | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.19 |
| Světová a česká literatura 19. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.2.20a |
| Světová a česká literatura 19. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.2.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
| Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
|---|---|---|
| I. Interpretace textu a úkoly/ světové a české drama 19. - 21. století | ||
| Světové a české drama 19. - 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.3.01a |
| Světové a české drama 19. - 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.01b |
| Samuel Beckett - Čekání na Godota | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.02 |
| Bertolt Brecht - Matka Kuráž a její děti | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.03 |
| Anton Pavlovič Čechov - Višňový sad | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.04 |
| Nikolaj Vasiljevič Gogol - Revizor | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.05 |
| George Bernard Shaw - Pygmalion | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.06 |
| Oskar Wilde - Jak je důležité míti Filipa | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.07 |
| Ladislav Stroupežnický - Naši furianti | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.08 |
| Josef Kajetán Tyl - Strakonický dudák | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.09 |
| Josef Kajetán Tyl - Tvrdohlavá žena | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.10 |
| Jaroslav Vrchlický - Noc na Karlštejně | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.11 |
| Alois a Vilém Mrštíkové - Maryša | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.12 |
| Vítězslav Nezval - Manon Lescaut | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.13 |
| Josef a Karel Čapkové - Ze života hmyzu | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.14 |
| Karel Čapek – RUR | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.15 |
| Karel Čapek - Bílá nemoc | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.16 |
| Jiří Voskovec, Jan Werich - Osel a stín | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.17 |
| Václav Havel - Zahradní slavnost | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.18 |
| Václav Havel - Audience | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.19 |
| Světové a české drama 19. - 21. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL1.3.20a |
| Světové a české drama 19. - 21. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL1.3.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
| Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
|---|---|---|
| I. Interpretace textu a úkoly/ světová literatura 20. a 21. století | ||
| Světová literatura 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.1.01a |
| Světová literatura 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.01b |
| Allen Ginsberg - Kvílení | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.02 |
| Jacques Prévert - Slova | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.03 |
| Vladimír Vysockij /přeložila Jana Moravcová | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.04 |
| Albert Camus - Cizinec | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.05 |
| Arthur Charles Clarke - 2001: Vesmírná odysea | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.06 |
| Joseph Heller - Hlava XXII | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.07 |
| Ernest Hemingway - Komu zvoní hrana | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.08 |
| John Updike - Králíku, utíkej! | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.09 |
| Ernest Hemingway - Stařec a moře | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.10 |
| Ken Elton Kesey - Vyhoďme ho z kola ven | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.11 |
| Alberto Moravia - Horalka | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.12 |
| George Orwell - Farma zvířat | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.13 |
| George Orwell - 1984 | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.14 |
| Erich Maria Remarque - Na západní frontě klid | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.15 |
| Erich Maria Remarque - Tři kamarádi | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.16 |
| Romain Rolland - Petr a Lucie | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.17 |
| John Ronald Reuel Tolkien - Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.18 |
| John Ronald Reuel Tolkien - Pán prstenů. I. Společenstvo Prstenu | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.19 |
| Světová literatura 20. a 21. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.1.20a |
| Světová literatura 20. a 21. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL2.1.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
| Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
|---|---|---|
| I. Interpretace textu a úkoly/ Česká literatura 1. poloviny 20. století | ||
| Česká literatura 1. poloviny 20. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.2.01a |
| Česká literatura 1. poloviny 20. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.01b |
| Petr Bezruč - Slezské písně | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.02 |
| Jiří Wolker - Těžká hodina | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.03 |
| Vítězslav Nezval - Edison | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.04 |
| Eduard Bass - Cirkus Humberto | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.05 |
| Karel Čapek - Anglické listy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.06 |
| Karel Čapek - Povídky z jedné a druhé kapsy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.07 |
| Karel Čapek - Továrna na absolutno | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.08 |
| Karel Čapek - Válka s mloky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.09 |
| Jaroslav Durych - Sedmikráska | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.10 |
| Viktor Dyk - Krysař | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.11 |
| Jaroslav Hašek – Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.12 |
| Jaroslav Havlíček - Neviditelný | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.13 |
| Franz Kafka - Proměna | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.14 |
| Ivan Olbracht - Biblické příběhy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.15 |
| Ivan Olbracht - Nikola Šuhaj loupežník | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.16 |
| Karel Poláček - Bylo nás pět | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.17 |
| Vladislav Vančura - Markéta Lazarová | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.18 |
| Vladislav Vančura - Rozmarné léto | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.19 |
| Česká literatura 1. poloviny 20. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.2.20a |
| Česká literatura 1. poloviny 20. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL2.2.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
| Název DUM (VM) | Forma DUMu(VM) v originále |
Odkaz na DUM (VM): |
|---|---|---|
| I. Interpretace textu a úkoly/ Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. st. | ||
| Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | P - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.3.01a |
| Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - struktura maturitního okruhu a úkoly | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.01b |
| František Hrubín - Proměna | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.02 |
| Jaroslav Seifert - Maminka | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.03 |
| Jáchym Topol - Miluju tě k zbláznění | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.04 |
| Bohumil Hrabal - Obsluhoval jsem a. krále | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.05 |
| Bohumil Hrabal - Ostře sledované vlaky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.06 |
| Ivan Klíma - Má veselá jitra | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.07 |
| Pavel Kohout - Katyně | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.08 |
| Milan Kundera - Nesnesitelná lehkost bytí | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.09 |
| Milan Kundera - Směšné lásky | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.10 |
| Arnošt Lustig - Modlitba pro Kateřinu Horowitzovou | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.11 |
| Ota Pavel - Smrt krásných srnců | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.12 |
| Vladimír Páral - Mladý muž a bílá velryba | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.13 |
| Vladimír Páral - Soukromá vichřice | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.14 |
| Josef Škvorecký - Zbabělci | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.15 |
| Michal Viewegh- Báječná léta pod psa | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.16 |
| Michal Viewegh - Román pro ženy | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.17 |
| Michal Viewegh - Účastníci zájezdu | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.18 |
| Michal Viewegh - Výchova dívek v Čechách | PL - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.19 |
| Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - test | OT - PP | VY_32_INOVACE_CJL2.3.20a |
| Česká literatura 2. poloviny 20. a 21. století - test | OT - W | VY_32_INOVACE_CJL2.3.20b |
Vysvětlivky:
DUM digitální učební materiál
VM vzdělávací materiál
P – PP prezentace v POWERPOINTu
PL – W pracovní list ve WORDu
OT – PP ověřovací test v POWERPOINTu
OT – W ověřovací test ve WORDu
Adresa
Vejprnická 56, 318 00 Plzeň
Tel.: 378 605 711
E-mail: posta@sgpilsen.cz
© 2025 Sportovní gymnázium Plzeň, posta@sgpilsen.cz